11 Kasım 2009 Çarşamba

Dating İpucu: Tutum Şükran evlat

Son sonrası Devamı

"Üçüncü: size derin şükran bu madde ile ilgilidir."

Bu sizin iç tutum uzanan ve ilişkiler veya bu konuda başka bir şey de unbandoned başarı gibi olmak için ne ihtiyaçları özü kapsüller.

Eğer daha fazla deneyimleri açıktır müteşekkiriz. Örneğin; orada kim aşağı doğru bitches birçok güzel kadın. Eğer tanışmak ve onun ne olduğunu bulmak, daha bu fırsat size onunla takılıp alamadım minnettar hissediyorum etmektir.

Aynı şekilde, bazı kadınlar sadece 1 veya 2 tarih veya kısa ilişkiler sağlayacaktır. Bu aynı zamanda öğrenme size büyümeye ve daha iyi bir kişi haline almış şükretmek için bir zamandır. Şükran duyuyorum ve daha yakın olsun ve daha yakın ideal uzanan ve ilişki deneyimlerini sizin için.

Eğer olsun şükran tutum kaybetmek sinirli ve ne var memnun. Size uğraşları şüphe başlar. Bu sizin günlük hayatta nasıl Derlenen genelinde kendinizi başka insanlara gelecek ve geri kare bir üzeresiniz.

zihinsel ayarı ve Atonement "tüm süreç bir sözcük, şükran olarak özetlenebilir."

Olarak şükran tüm anlayışı özetliyor bu cümle seviyorum. Olarak istediğini elde tüm bir öğrenme deneyimi olan Şükran, yaşam doğru olabilir içerleme kaldırır.

Eğer yıl dünya kızgınım, toplum veya birey sonra geçmişte sizi stres ve hayal kırıklığı yıl hafifletmeye yardımcı olabilecek öğrendim dersler için teşekkür geçirmiştir.

Bazı insanlar kendi sorunlarını başkalarıyla suçlayarak onların tüm yaşamlarını geçirirler. Kendi eylemleri için asla kabul sorumluluk. Bu suçlama hayatlarının içine aynı şartlar getirerek tutar. Böyle insanlar gerçekten hayatlarını memnun değiliz. Işe, arkadaşlar veya cinsiyet unfulfilling ile dağılmasına talep Everyday. Eğer yerine geçmiş deneyimleri yeteneği kendinizi ve yaşam koşulları yüz ve ileri gerçekten hayattan ne istediklerini ve ilişkileri dating almak için hareket varsa o zaman minnet ile ilgilidir.