10 Ekim 2011 Pazartesi

Her dokunun?


Kino ortak görünümü (not: Kino = dokunmadan), kadının zevk veren ve onu uyandırıyor ve ona bağlı hale getirir.

Bu kesinlikle doğrudur, ve biz bir kadın olarak onu bilmek başlangıcı olarak kabul ile Kino yaparken biz bir zamanda yaşıyoruz şanslıysanız. Eski zamanlarda, Casanova gibi adamlar kendi * deyişle olağanüstü baştan çıkarıcı * sadece bu yüzden Kino kullanmaya başlayabilir noktasına alabilir gerekiyordu.

Ama Kino hakkında anlamak için önemli olan şey, sadece tanımak için bir civciv ile başlatırken, aynı zamanda arasındaki engelleri zorlukları sadece bir uyandırmadan uyaran değildir olduğundan.

Kafasında, hem de korumak o görünmeyen engellerin varlığı gerçekten severler ve yabancılara arasındaki temel fark.

Tipik bir "güzel adam" davranış çok bu engelleri saygı göstermek ve onlara meydan asla. Tanımı gereği yerde bırakarak, engelleri sürdürmektedir.

O arkadaş kategoride biter neden onun yerine bu engelleri bırakırsa o civciv bilmek alır onun sevgilisi asla ne kadar iyi bir önemi yoktur. Aslında takviyeli engelleri yok etmek yerine onları.

Her neyse, bir sonraki seviyeye AFC gelen bu engelleri çökmeye olduğunu fark etmeye, bu nedenle onlara iş, ama hala zorlu engelleri hakkında biraz sinir hala herhangi bir anksiyete neden hakkında uyanık, ve. Yani bahaneler dokunmak için bakmak, ya da ulaşmak ve onu okşamak, ancak bazı temel sinirlilik maskelemek için çalışıyoruz çünkü biraz aceleye getirilmiş bir kaliteye sahip.

Sonuçta, ulaşmak istediğiniz yere engellerin zorlu olan bir kadın için, deneyim SADECE onun için endişe kaynağı değil, aynı zamanda bir heyecan kaynağı olduğunu kabul noktasıdır.

Ve fikir diye endişe daha da renkleniyor deneyimleri, böylece denge kayması.

Hiç bir bebeğin aşağı düşmek? Gülüp veya ebeveynlerin yüzünü görmek için ebeveynleri için sabırsızlanıyoruz böylece ağlamaya olmadığını bilmiyorum nasıl farkettiniz mi? Eğer ebeveyn endişe ile frowns bebek ağlamaya başlar. Eğer ebeveyn gülümsüyor, bebek gülmeye başlıyor.

Kadınlar ile aynı. Sizin ve onun arasındaki "dokunmatik engeller" meydan okuyarak bir kadın ile yeni topraklarına girerken, sonra sakin bir şekilde ve güvenle bunu yapmak için var ve ona heyecan verici bir deneyim NEDENLERİ. Endişeyle bunu o doğru değildir ve bu onu rahatsız kılan bir şey olarak deneyim olacak.

Güven göstermek için en iyi yollarından biri acele bunun yerine, bunu yavaş yavaş. Sinir insanların sinirlilik maskelemek için acele.

Sinir insanlar da uzağa bakmak, bu yüzden sakince göz teması. Ve sinir insanlar ciddi bir göz, bu yüzden çok gülümsemek için emin olun.

Sinir insanlar da kendi sesi gergin, bu yüzden sizin rahat olun ve kapalı ve gergin olmak yerine duruşu çok açık ve rahat olun.

Bütün bunlar güven zihninde heyecan kaynağı değil, bir endişe kaynağı olarak dokunmatik yorumlamaya neden aktaracak.

Daha fazla (ve vicariously hissediyorum) dokunmatik onu heyecanlandıran şekilde anlamak, daha doğal yapma konusunda emin olacak.

Güven taşıma yanı sıra, Kino ile yapmanız gereken başka bir şey, ne çok zor, ne de çok uysal olduğunu, böylece bir denge.

Elini kolunu ya da bel ya da sırt, ya da belki yanağına elinizle ya da saçlarını duygu - yavaş yavaş onu okşayarak başlangıç ​​olarak ideal için çaba onu çok kenarına hafifçe dengeli tutmak istediğiniz çok heyecanlı olmak, bu yüzden çok fazla onu işlemek için, ne kadar hafif uysal haline gelmesi asla.