14 Kasım 2012 Çarşamba

Yeni High-Tech Arkadaş Teknoloji


Jenna Wortham tarafından

Online dating hizmetleri uzun insanların kişisel kimya tahmin istatistik bilimi kullanarak bir eş bulmak yardımcı olmak için söz verdiler. Ama en büyük hizmetlerden bazıları artık bir retro büküm ekliyoruz.

Bazı siteler alkol ve flört ederken insanların barlarda birlikte kalabalık olabilir single partiler ile birlikte eski moda şekilde insanları getiriyoruz.

"Ben şahsen internetten biriyle tanıştım ve bir kıvılcım gelmiyordu pek çok kez olmuştur," Bir de Okcupid popüler tanışma siteleri tarafından düzenlenen yeni bir bira tatma Eventde Emily Clapp dedi Manhattan'ın Lower East Side Bodrum bar. "Tüm bu zaman e-posta ve daha sonra yatırım için çok hayal kırıklığı ... Hiçbir şey. "

Diğerleri gibi, Bayan Clapp çevrimdışı olaylar daha hızlı potansiyel bir tarih belirlemeye yardımcı olabilir diyor. Sadece tarih bir fiyasko olduğunu dakika içinde fark - Online, onlar yemek ya da içecek zamanlayabilirsiniz sonra birisi ile mesaj alışverişi haftalar veya aylar geçirebilirsiniz bulabilirsiniz.

"Sadece o kadar çok veri ile yapabileceğiniz var," Susan Etlinger, en iyi teknolojiyi kullanmak konusunda şirketlere danışmanlık Altimetre Grubu bir araştırma analisti söyledi. "Feromonlar ve insan doğası ile ilgisi yoktur bilinmeyen her zaman var."

Ama neden bir barda birini karşılamak için bir tanışma siteleri için kaydolmak gerekiyor? Bayan Clapp, bir 31 yaşındaki vergi muhasebeci, sitelerin diğer katılımcıların çok ürpertici romantizm arayan değil, aynı zamanda tek olduğunu daha olası hale, bir filtre gibi hareket ettiğini söyledi. Ama kaçınılmaz olarak, dedi, "düzenli online dating biraz daha rastgele bulunuyor."

Sadece üyeler için çevrimdışı olaylar, onların aylık abonelik bir parçası olarak ya da küçük bir ücret karşılığında sunulmaktadır. Olayların birçok barlarda tutarken, diğerleri, taze makarna yapmak için öğrenme zamları oluyor ya Skee-Ball oynamak gibi etkinlikler etrafında döner. Geçen yıl Maç tarafından satın ama bağımsız olarak faaliyet Hem Match.com, ücretli bir hizmettir ve Okcupid, çevrimdışı fikrin arkasında alıyorsanız. Onun toplantılar çağırır gibi "Stir" teşvik etmek Olimpiyatları sırasında ticari kez aldım Maç. "? UCLA" bir reklam olarak, hangi gerçek Maç olaylardan betimliyor söyleniyor, bir kabarcıklı sarışın Clinks gözlüklerim sonra, yeni bir arkadaş sorar ve: "Pekala, Bruins!"

Yaklaşık iki milyon ödeyerek kullanıcıya sahip Maç, 50'den fazla ilde Mayıs ayından itibaren her ay bir kaç yüz etkinlik gerçekleştirmiştir diyor. Bunun 2,9 milyon aktif üyesi var diyor Okcupid, erken Temmuz ayından bu yana New York'ta 100 olaylar hakkında düzenlenen ve San Francisco, Los Angeles, Chicago ve Ekim ayında birkaç diğer şehirlere fikri getirmeyi planlıyor gelmiştir. Ayrıca bu planda olayların koymak iş yenileştirme diyor.

Küçük hizmetleri de toplantılar sunuyoruz. Kimin uygulaması kullanıcılara konumlarını yayın ve hızlı bir kahve ya da içki düzenlemek sağlar MeetMoi, aynı anda aynı mekana kullanıcılarının daha getirmek için olsun-araya ev sahipliği yapmaktadır. Ve Sinir, bir seks ve New York merkezli arkadaşlık sitesi, yakındaki olaylar vurgulayacak bir mobil uygulama üzerinde çalışıyor diyor.

Gerçek dünya toplantılar doğru hareket kişilik testleri ve veri doğru iki kişi uyumlu olacağını tahmin edip edemeyeceğini şüphe bazı iyi duyurulmuş çalışmaları izler. Şubat ayında piyasaya böyle bir çalışmada, psikoloji araştırmacıları çöpçatanlık yazılım daha ilkel yöntemlerle daha iyi çalıştı "ikna edici hiçbir delil yoktur" dedi.

Büyük online hizmetler de bu çalışmalara tepki olmadıklarını söylüyorlar. Ama onlar nasıl Hakkında Biz, insanlar ilk güncel fikirlere dayanan tarih ve kör bir grup gezi ile ilgili altı kişi gönderir Orfoz, bakın hangi lets dahil, tamamen algoritmalar atlama hizmetlerin gelen rekabet ile karşı karşıya.

"Biz hala bizim eşleştirme algoritmaları kullanarak," Mandy Ginsberg, Match.com başkanı söyledi. "Ama belki de insanlarla tanışmak ve konuşmak dolu bir odaya yürümek biraz daha kolay."

Online dating, öyle görünüyor ki, aynı zamanda bir plato vurmak olabilir. ComScore, bir analitiği firma, gelen son veriler, en popüler 10 tanışma siteleri genelinde trafiğin geçen yıl artmadı gösterir. Bu kısmen mobil partner uygulamalar yükselen popülaritesi olabilir. Öyle olsa bile, dating hizmetleri genellikle kullanıcıların atmamam sorun var. Genellikle kendi hesaplarını silmek seviyorum bulmak Başarılı üyeleri. Bilmeyenler böylece hizmetler onları kamaştıracak ve onları daha uzun etrafında tutmak zorunda bir çok kötü tarihleri, sonra yorgun alabilirsiniz. Sosyal etkinlikler içeri yerdir

Bu yüz-yüze toplantılara gelince Bazı tanışma siteleri ve uygulamalar ilerisini olmuştur. Grindr, eşcinsel erkekler yönelik mobil uygulama, ilk partiler atmak için yerel barlar ile ekip tarafından 2009 yılında hizmet hakkındaki sözcüğü yaygınlaştırın. Şimdi dört milyon üyesi bulunmaktadır. Ve Meetup gibi siteler uzun insanlar olsun-araya için gibi düşünen bireyler ağıl için teşvik etmiştir.

Ama her şirketin bir barda insanları bir araya atma ve ne görme fikri üzerine satılmaktadır. Eharmony, daha kurulmuş dating hizmetleri biri, bir bilimsel yaklaşım üzerine vurgu uzaklaşan ilgisi yoktur diyor.

"Biz büyük ölçekli mutlu saatler yaratmak değil, derin uyumlu insanlarla anlamlı çevrimdışı toplantılarına üyelerimizin alma odaklı," Becky Teraoka, bir şirket temsilcisi söyledi.