21 Mayıs 2011 Cumartesi

Trenler, uçaklar, otobüsler ve diğer Toplantısı Erkekler için 5 İpucu


Meredith Turits By

Ne kadar bir erkekle tanıştım garip bir yer? Senin hakkında geçen hafta sonu gals söyledi metro da dahil olmak üzere bazı garip yerlerde erkek, tanıştım. Ben başlarken bazı "dünya üzerinde böyle bir sıkı, garip boşlukta bir adam almak için yönetmek? Nasıl oldu" Qs, ben seninle (son derece bilimdışı) ait ipuçlarını paylaşmak düşündü.

Göz temasından 1 numaradır. Ama bakıyorum, gibi değil. Daha önce de ne aradığını ona kurnaz, kısa küçük bakışları ile başlayın ve sonra tekrar bakmak. Bir kez o her seferinde ona bakıyoruz anlar, onun kasıtlı olarak da göz alıcı kullanıcısı olsun veya olmasın ölçmek mümkün olacak.

Hangi bir sonraki noktaya getiriyor: (onu kontrol dışında) bir şey yapıyor olun. yukarı bakmak için bir kitap var. Telefonunuza dalıp veya bir dizüstü karalama olun. Bu şekilde, yukarı baktığında, o kasıtlı's ... ve sen değil yardımcı olacak bir bakan creepster benziyor biliyor.

Eğer kasıtlı göz teması tüm sistemler, gitmek gülümseme olduğunu fark ederseniz. Ama, basit gibi görünen bir nazlı biraz sırıtma yanıp flört (ve o ya, o senin içinde değil bildirmek için bakmak dönersiniz) başını olmadığını ona sinyal olacaktır.

Yalnız olduğunuzdan emin olun. Hiçbir off-o arkadaşlarınızın önünde bir risk almak zorunda olacak hayata daha o sizinle konuşmak güveni işe eğer bulmaktan bir adam koyarak daha fazlası var.

Ve, sen gals, bu garip bir olduğunu düşünebilirsiniz ancak şehirde Craigslist's cevapsız bağlantıları kurulu kontrol edin. Senin ne bir şey söyleyerek sona erdi, ancak siz küçük döviz düşünmeden duramıyorum (I, le iç birçok düşünce koşu bandı seans geçirdim gibi), neden hızlı incelemek vermek değil mi? Bu blogger onu al: ben üç bağlantılı sonra, evet, böyle üç, çocuklar. Teknoloji, bebek.