4 Ocak 2011 Salı

Hızlı bir parça aşk için?


Gelecek zaman birisi size trafikte bir sinyal verir, bir sağa göstermek için olmayabilir. Veya ırk sizi davet etmek. Hatta yol öfke ifade etme.

Bir şey romantik başlangıcı olabilir.

Karayolu sahne kalma internette sonraki durağı haline gelmiştir. Ücretsiz web sitesi, Flirtingintraffic.com tarafından geçerken birbirlerinin göz yakalamak daha bağlantı için bir yol olarak altı ay önce giriş yaptı.

"Kanca birinin yerine hiç ışık değiştikten sonra tekrar görmenin sizi karşılayacak olan" San Antonio Jennifer Litz, 24, dedi. Bir blogger, Litz web sitesinin flört uzman olmaya aday yüzlerce geçen ay seçildi.

Site ziyaretçilerinin çevrimiçi bir biyografi tamamlayabilir ve bir kafa vurdu yükleyin. Onlar oval bir tampon etiket üzerine basılabilir bir flört kimliği alırsınız. Sürücüleri tekerlek arkasından flört veya kimlik aşağı not düşme ve haberdardır online alarak ileri götürün.

TV izlerken makyaj uygulamak ve yemek yeme, bir cep telefonu chat içeren bir liste üzerinde bir daha sürüş oyalama olarak flört görme fikri de bazı insanlar inilti. Ve kolluk kuvvetlerinin birisi tehlikeli çekebilirdi söylüyorlar.

"Pencere ve dalga takılmak yok" - - ve görece güvenli daha başlangıçta yerine web kişisel e-posta yoluyla iletişim kurmak çünkü Ama Litz hafif olabilir flört söyledi. Site ve Haziran ayında 1 milyondan fazla hit oldu çapında 7500 üye çekti.

tekerlek arkasından kur daha pek çok web sitesi olmayan yollarla aday yaba yardımcı olur, Litz dedi.

onlar çok bir ilişki için çok önemli düşünün "kıvılcım" hissetmek ister insanlar hemen söyleyebilirim, dedi. Yaklaşım daha verimli ve gerçekçi eski fotoğraflar arasında tanışma siteleri ya da bir barda konuşma yapmaya çalışan bazı insanlar yazılan Wading daha.

tutumlu millet kendi çıktısını olsa flirts kimlik olarak kullanılacak tampon çıkartmaları, 4,99 $ maliyet siyah ve yapışkan etiket üzerinde beyaz, Ilyse Shapiro, Wynnewood, Pa bir site yayıncı dedi

Sitenin kurucuları eşcinsel insanlar için bir gökkuşağı tampon etiket sunan düşünüyoruz. Diğer kadınlar aramak için sitede kayıtlı bir Fort Worth, Teksas, kadın, 24, gibi insanlar için zaman kazanmak için olabilir.

Bazı romantizm arayanlara bir web sitesi olmadan trafikte flört tercih bir go-arasında.

Bir ay önce, Angela Clements pembe basılmış gül ilk isim, ona telefon numarasını ve bir resim ile kart baskılı. O bir düzine adam hakkında kartlarını verdi.

"Her şey çok görevli," diye Clements, 35, telekomünikasyon çalışan bir yönetici asistanı söyledi. "Ben bu zaman kullanmaktadır rakam."

Teksas Ulaştırma Enstitüsü'ne göre, ülkenin altıncı en kötü gridlock - Tüm bunlardan sonra, Dallas-Fort Worth ortalama kişi 60 saat bir yıl trafik sıkıştı.

Clements onu doğrudan yaklaşım hoş bir tarih yol açmıştır "dedi.

Ama bazı çocuklar yanlış bir sunroof ona gümüş Pontiac G6 spot zaman "hızlı araba, hızlı kız", rakam.

Bazı insanlar vardır Matt Hurd, 31, bir sıhhi tesisat / ısıtma / havalandırma uzman aralarında, içinde trafik açılımların tarafından unnerved.

bir stop lambası yaptığı kamyon olsa da, onun yan dikiz aynası olarak ona bakarken bir kadın gördü.

"Ben ağzını hareket görebiliyordu ve o ilk başta lanet olduğunu düşündüm" dedi. "Ben hızlı sürdü ve onu geçti, ama Daha sonra yukarı çekti benim tampon, sürdü. Bana ulaşmak için otomobil içinde ve dışında dokunan ve bana ayak uydurmuştur. Ben, üzerinden bakmak zorunda kaldı ve daha sonra o telefonu sinyal yoktu."

Diye üzerine çekti ve ona mesaj ile bir kart verdi "Arkadaşlar Wanna Be?" ve onun adını ve telefon numarasını girin.

Hurd o daha az agresif kadınlar tercih ediyor "dedi.

"Benim alarma geçirdi" dedi. "Ben o ve kocası beni öldürebilir böylece onu inine bana cazibesine istedi. Düşündüm"

nokta İyi, Tommy Williams, Kennedale, Teksas polis şefi "dedi.

Bir flört Bay veya Bayan Doğru olabilir - ya da stalker ya da kötü, dedi.

Clements o halka açık bir yerde bir adam toplantı ısrar söyledi. Diye hava karardıktan sonra onu kartları el vermez. Ve o frenlere çarptı, mecazi, 20 şey 02:30 'de bir otelde onu karşılamak istedim konuşuyorum

Bazen, onun umutları şaşkın.

"Bir adam sadece ben ona düz bir lastik olduğunu anlatmaya çalışıyorum olduğunu düşündüm," dedi.

Ama Litz kelime çıkarsa olarak kargaşaya açıklık söyledi.

"Eğer kişinin gibi görünüyor, onlar ikinci ışık göz teması sürdürmek ve görmek sizi çökmesini olmadan gidiyor şaka çeşit ulaşırsan belki de, yol sizi öfkeye hiç denemedim ilk göz teması ve yapmış "Litz dedi.

"Bunu gelecek iletişim için bodes, bunu yapamaz ise."

Terry Lee Goodrich, McClatchy Haber Servisi

Last.fm Powered Rencontres pour les m�lomanes