22 Ocak 2011 Cumartesi

Erkekler "Hayvanlar" mı?


Anket sonuçlarının tek erkekler sadece mükemmel bir maç, hayallerindeki kız tanıma uyan tutkulu bir kadın bulmak için online tanışma siteleri 6 aylık maaş ortalama harcama olduğunu göstermektedir. Ancak, çoğu tek kadın online dating internet randevu hizmeti siteleri özellikle arama yaptıklarında aracılığıyla, erkekler ve "hayvan" olduğunu, sadece seksi single için arayan, seks istiyordu inanıyorum. Ancak Amerikalı bekar kadınlar çoğu bir adam gerçekten onun hakkında ciddi olup olmadığını, onunla seks yapmak bekleyeceğim biliyorum. Bu nedenle, burada tek bir kadın ya da romantizm ve bundan daha fazlasını götürecek kızlar için uzanan başarılı online bahis artırmaya yardımcı olabilecek bazı ilişki tavsiye edilir, mükemmel aşk evliliği:

1. eğlenceli ve heyecanlı bir kadın olun. Ortak ya da bir kadın arıyorlar Erkekler eğlenmek için seviyor olumlu tutum ve olmalıdır. Bir fitness ortak olun. Kadınlar kapalı veya açık kalma faaliyetlerden oluşmalıdır ve her iki single için sağlıklı bir ilişki kurmak için harika bir yoldur. Gerçek şu ki daha fazla zaman ve ona yeni bir aşk toplantı paylaşım eğlenceli bir düzenli olarak faaliyetlerine daha uzun vadeli ve samimi ilişkiler geliştirmeyi muhtemelen daha başarılı olacaklardır kalma harcamak kadınlar.

2. Erkekler umarım büyük tutkulu seks oluşacak bir kadınla yakınlık istiyordu. Bu evlilikten sonra bile ve sürekli kalma ilişki içinde çeşitli noktalarda olabilir. Erkekler bir kadının karar saygı ve romantizm, tutku, ortam, iyi bir atmosfer ve bir kadının değerleri dikkate alınarak önemini anlamak gerekir.

3. Bir erkeğin kalbine bir şekilde karnına geçer. Arkadaşlığın erken evrelerinde, herkesin ve iyi bir yemek sever en bekar erkekler daha iyi pişirir ortağı çekici olacaktır düşünün. Yani, henüz o zaman, sadece bir veya iki çanak olsa bile, büyük bir aşçı olmayı öğrendim değil varsa gerekir!

4. Erkek ortağı arası saygı ve hayranlık can atıyorum. diye bir kuruluşu, bir sevgili, iyi bir karar verici, vb gibi değerli olmasına rağmen bir online tanışma siteleri, aşık bulma ana maddeleri erkeklerin sadece bir, ciddi bir ilişki bulma hissetmek istiyordu her zaman mükemmel bir maç olması için aşk ötesinde tüm yönleriyle, kadın ya da kız gerçekten bütün erkekler kesinlikle var bu kritik ihtiyaç önemini anlamak gerekir.

5. Erkekler kadınlara güzel görünmek istiyorum. Toplum, ancak dönem "hatıra" kullandığı onlar gerçekten istiyorsan kendi bayan güzel görünmek içindir. iyi bakıyorum bir ünlü gibi görünmek anlamına gelmez. Bu sadece büyük ilişkiler geliştirme gibi birçok faydası vardır, kilo izlerken yemek ve daha sağlıklı içme ve çalışma dışarı anlamına gelir. Bu da bize daha fazla güven verecektir ve seksilik katıyor. senin, iyi bakmak formda kalmak, çekici elbise ve kendinden emin ve seksi tutum görüntü vermeye çalışın.

6. İyi bir dinleyici olun. Hem erkek hem de kadınlar "onları dinlemek" olacak birini istiyorum. Iletişimi herhangi iyi bir ilişki için anahtar ve eşiniz ile yakın temas tutmanıza yardımcı olur.

7. Herkes "kendi alan" ihtiyacı var. versa zihinsel ve duygusal ve yardımcısı, fiziksel olarak: Yetişkin o ne için eşiniz kabul ediyor kalma. başka bir kişi boğmak etmeyin. Onlara kim olsun. onları değiştirmeye çalışmayın. Çalışmaz. oldukları sürece ya da üzerinde hareket etmeliyiz Ya eşiniz seviyorum. Birçok ilişkilerinde büyük sorunlardan biri aşkını maç veya diğer sürekli onların ortak değiştirmeye çalışıyorum olmasıdır. Bu özellikle bekar kadınlar için de geçerlidir. İster bir online flört servisi veya yerel bir barda birini karşılamak oldukları gibi onları kabul edin.

8. Kadınları çok duygusal varlıklarız. Bu nedenle, bu kritik erkeklerin anlamak ve duygusal olarak kadınların iletişim denemek çok önemlidir. Öte yandan Erkekler, ancak, daha az duygusal ve derince onların da duyguları ve hisleri var ve erkekler gerçekten kadınlar flört zaman ne istediğini, bu anlayış da önemlidir.

Bu düşünceler benim kendi gözlem ve deneyimleri bazı dayanmaktadır. Birinin özel bulmaya çalışırken benim için ve en pahalı en iyi yöntemlerinden biri mükemmel bir aşkı ortak bulmanıza yardımcı özellikleri yapma maç yerel bir online tanışma sitesi katılmak olduğunu gördüm.

Şahsen konuşma, ben bir online tanışma siteleri benim için mükemmel bir araya geldi. O harika ve ben gerçekten onunla olmanın keyfini çıkarın. Kim bilir! Belki de bu ömrümün ortağı olacak biri olacaktır. Ben evlilik mi söyledim? Evet, o ne istediğimi ve bana çok onunla olmaktan mutlu kılan bilir. İnternet herkes için olmayabilir dating, ama benim için çalıştı. Sadece sizinle paylaşılan online tanışma ipuçlarını uygulayın.

Bu yüzden, online olsun, harika ilişkiler hem tek erkekler ve kadınlar ne istediklerini anlamak tarafından geliştirilen veya sadece kilise faaliyetleri ile her toplantıda tanıtıldı bir arkadaş, dating.

Seni seviyorum ve ilişkiler hakkında devam eden bu araştırma katkıda bulunmak istiyorsanız fikirlerini ve düşüncelerini edilir ve ben bu bilgileri nihayet mükemmel kalma ortağı ve hatta bir yaşam için ortak karşılayacak bir şekilde size yardımcı olabileceğini umuyoruz.

10 More Dating Deal Breakers To Ignore